reklama

Aj dobrá mamka sa raz utne...

Či som dobrá mamka, to musia posúdiť moje deti. Ale snažím sa :-)). Keď som po dlhééééj materskej so šiestimi deťmi nastúpila do práce, bola som šťastná ako to moje najmenšie decko, keď sa trafilo do basketbalového koša. Tak predsa, podarilo sa mi nastúpiť do "rozbehnutého vlaku" a zaradiť sa medzi "normálnych". Dodnes obdivujem zamestnávateľa, že ma s mojim životopisom zobral. Povinnosti pribúdali a ja ... tuším hyperaktívna (pri momentálne 3 deťoch s ADHD v mojej triede viem zodpovedne o čo ide) som to zvládala dobre. Všetci doma pomáhali a ani náš malý trojizbový bytík sa nezmenil na vždy neupratanú domácnosť (len občas :-)), či smetisko. Možno by som sa zmenila na namysleného človeka, keby .... som sa občas neutla. Raz som prišla domov, a čo to? Byt zamknutý, hurááááá - som sama doma. Dúfam, že pochopíte moju radosť. Byť sama doma sa mi stalo možno 5x od narodenia mojich detí. Rýchlo urobiť čo najviac, však som sama doma. Vtom mi niečo vypadlo z ruky a rozbilo sa. Tak som ja - vraj slušný človek - poriadne zahrešila. Však som sama doma.... po 5 minútach sa však s rachotom otvorili dvere od skrine!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tri najmladšie deti sa so smiechom vykotúľali von a vrhli sa na mňa. Vraj prekvapenie. Úsmev mi zmrzol na tvári a ja som uvažovala, čo robiť. Ospravedlniť sa, mlčať ... však to museli počuť. Urobila som to prvé. Teraz, keď im hovorím, že nemajú škaredo rozprávať - ma pusa bolí :-). Ďalší prešlap som urobila nedávno. Moje štyri dcéry dorástli do mojej 178 cm výšky a jedna už aj vyššie. Takže keď si maminka niečo kúpi na oblečenie, niekedy "to" ráno nenájde v skrini. Dlho som sa s tým nevedela zmieriť, lebo "to" sa potom nevyperie, nevyžehlí samo ... musím to zasa ja. Ale časom som prišla na to, že to má aj svoje výhody. Máme viacej oblečenia všetci piati. Moju obľúbenú bundu som však zakázala brať. Jedno poobedie si ju idem vybrať zo skrine a ... ona nikde. To ma tak napálilo, že som Terezke vyhádzala jej "komínky" v skrini - to máš za to!!!! Spokojne som odkráčala na tréning. Po telefonáte s druhou dcérkou som zistila, že Terezka tú bundu nezobrala, ale niekto iný. Júj, to je poučenie! Ako som sa hanbila! Ospravedlnila som sa a sme s Terezkou v našom vzťahu zasa kúsok ďalej. Bundu som už dala do kolobehu, no čo - môžem si zobrať inú.

Marta Páleníková

Marta Páleníková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..som človek, ktorý si všíma v živote aj maličkostí. Je to zaujímavé, ale niekedy sa aj neopláca :-)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu